راهنمای آگهی کاریابی رسانه
راهنمای آگهی کاریابی رسانه

کاریابی رسانه یک آگهی نامه  است و با هدف درج آگهی رایگان مشاغل رسانه ای آغاز به کار کرد.  کاریابی رسانه متعلق به پایگاه خبری راهبرد بازار است و این پایگاه دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد می باشد است.

در کاریابی رسانه کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

۱. سامانه «کاریابی رسانه» در داخل ایران فعالیت میکند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران میباشد.بدیهی است کلیه قوانین حاکم بر فعالیت سایت، قانون آگهی و مقررات تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است لذا در صورت مغایرت آگهی با موارد فوق الذکر آگهی منتشر نمیشود

۲. درج آگهی در سامانه «کاریابی رسانه» به معنای قبول کلیه قوانین و مقررات درج آگهی مندرج در این صفحه است.

۳. قوانین و مقررات درج آگهی در سامانه «کاریابی رسانه» ممکن است طبق تغییرات در قوانین تجارت الکترونیکی، جرایم رایانه‌ای و مقررات آگهی و تبلیغات وزارت ارشاد و اقتضائات پیش رو، بدون اطلاع رسانی قبلی بروز رسانی گردد. لذا آگهی دهندگان میبایستی هنگام درج آگهی قوانین سامانه ای استخدام را مجدداً بررسی نمایند.

۴. کلیه سرورها و اطلاعات سامانه «کاریابی رسانه» در داخل ایران نگهداری میگردند.

۵. امکان درج و ثبت آگهی در سامانه «کاریابی رسانه» در کلیه ساعات شبانه روز میسر است، بدیهی است انتشار آگهی شامل مراحل پردازش، گرفتن تاییدیه و هماهنگی های پیش از انتشار توسط کارشناسان «کاریابی رسانه»، در اولین روز کاری صورت میگیرد.

۶. سامانه «کاریابی رسانه» حق قبول یا رد هر درخواست درج آگهی‌ بنا بر ضوابط داخلی، ملحوظات پیشگیرانه و دستورالعمل های قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد.

۷. آگهی دهنده با پر کردن اطلاعات موجود در فرم درج آگهی، اطلاعات آگهی را به دست سامانه «کاریابی رسانه» می رساند، همچنین امکان الصاق فایل متن آگهی در قالب فایلهای Microsoft Office ، PDF و تصویر در فرم درج آگهی به جای فیلد متن آگهی میسر میباشد. لازم به ذکر است پر کردن سایر فیلدهای فرم درج آگهی الزامی میباشد. بدیهی است که متن و نیز فایل الصاقی ابتدا به فرمت آگهی های سایت فرمت دهی و سپس انتشار میابد.

۸. سامانه «کاریابی رسانه» بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین بر اساس عرف معمول در جامعه و قوانین و مقررات مندرج در این صفحه در قبول یا رد آگهی‌ها اختیار عمل دارد. تشخیص کارشناسان درج آگهی «کاریابی رسانه» ملاک عمل بوده و آگهی دهنده حق رد درخواست درج آگهی را به دلیل ملحوظات پیشگیرانه برای سامانه «کاریابی رسانه» قائل است.

۹. آگهی دهنده میتواند پس از اتمام و یا حین مراحل درج آگهی، متن و تمام اطلاعات آگهی خود را ویرایش نماید اما پس از انتشار آگهی به دلیل اطلاع رسانی گسترده در فضای وب امکان ویرایش وجود نخواهد داشت.

تبصره :هر گونه اشتباه آگهی دهنده در درج اطلاعات تماس پس از انتشار آگهی اعم از شماره موبایل، تلفن ثابت، ایمیل و … متوجه خود آگهی دهنده بوده و «کاریابی رسانه» مسئولیتی در این رابطه ندارد.بدیهی است در صورت اطلاع رسانی به کارشناسان «کاریابی رسانه»، تمام همکاری های ممکن جهت رفع نقص ذکر شده در حد مقدورات انجام میگیرد.

۱۰. به دلیل ارائه خدمات مختلف برای آگهی دهندگان مانند انتشار در پربازدیدترین و معتبرترین وب سایت استخدامی کشور، وب سایتهای همکار، برنامه موبایل، کانالهای تلگرام و ارسال پیامک و ایمیل برای کاربران و … خدمات درج آگهی در سامانه «کاریابی رسانه» رایگان نیست و شامل هزینه میباشد. بدیهی است وب سایت کاریابی رسانه مسئولیتی بابت کپی آگهی شما در وب سایتها یا شبکه های اجتماعی جعلی ندارد.

۱۱. از آنجا که هزینه خدمات بر اساس استان و تعداد عنوان‌های شغلی و جایگاه نمایش در سامانه و … تعیین میگردد.

۱۲. تعداد عنوان شغلی (منظور از عنوان شغلی همان سمت سازمانی یا رشته تحصیلی میباشد.

۱۳. در صورت اختلاف نظر در مورد تعداد عنوان‌های شغلی، نظر کارشناس درج آگهی سامانه «کاریابی رسانه» ملاک عمل است.

۱۴. اطلاعات تماس مندرج در آگهی فقط شامل شماره تلفن ثابت، فکس، موبایل، ایمیل، لینک وب سایت میباشد. بدیهی است سایر موارد مرتبط در متن آگهی قید نمیشود.

۱۵. رتبه آگهی شما در موتورهای جستجو به دلیل کیفیت آگهی های وب سایت کاریابی رسانه میباشد. در صورت عدم توانایی آگهی دهنده در استفاده از تکنولوژی های نوین سئو برای بالا آوردن رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو مسئولیتی متوجه سامانه کاریابی رسانه نبوده و تماس آگهی دهنده بعد از منقضی شدن آگهی باعث حذف آگهی نخواهد شد. لازم به ذکر است هرگونه استفاده از درج آگهی برای امور غیر استخدامی (نظیر سئو کاری، افزایش بازدید و …) ممنوع بود و باعث لغو آگهی خواهد شد.

۱۶. با توجه به الزامات قانونی در راستای فعالیت رسمی سامانه «کاریابی رسانه» و رعایت ملحوظات پیشگیرانه در جهت ممانعت از درج آگهی های جعلی به نام شرکتهای معتبر،این سامانه از قبول آگهی‌ از طرف اشخاص حقیقی یا حقوقی ناشناس که احراز هویت و رسمیت نگردند، معذور است.

۱۷. احراز هویت شخص حقیقی یا حقوقی برای درج آگهی در سامانه «کاریابی رسانه» الزامی است و درخواست مدارک برای احراز هویت در راستای حفظ حقوق آگهی دهندگان و کاربران سامانه در مقابل انواع سو استفاده ها صورت میگیرد.

۱۸. سامانه «کاریابی رسانه» در مورد درخواست درج آگهی افراد حقوقی یا حقیقی ناشناس که مدرکی برای احراز هویت ارائه نداده‌اند یا مدرک ارائه شده آن‌ها رد شده است هیچگونه مسئولیتی ندارد و مسئولیت پیگیری و ارائه مدارک احراز هویت و پیگیری روند درج آگهی به عهده درج کننده آگهی است.

۱۹. مدارک احراز هویت مورد قبول سامانه «کاریابی رسانه» عبارتند از تصویر روزنامه رسمی شخص حقوقی، تصویر کارت ملی شخص حقیقی، تصویر جواز کسب، تصویر جواز فعالیت، تصویر مجوز بهره‌برداری و یا هر گونه سندی که از طرف دولت یا یک مرجع رسمی صادر شده و اجازه فعالیت را به آن مؤسسه یا شخص اعطا کرده باشد.

۲۰. مدارک احراز هویت ارائه شده به سامانه «کاریابی رسانه» تنها کاربرد جهت تشخیص اعتبار و رسمیت داشته و نزد سامانه برای همیشه محفوظ است. بدیهی است این مدارک به هیچ مرکزی ارائه نمیگردد.

۲۱. سامانه «کاریابی رسانه» در قبول یا رد مدارک احراز هویت ارائه شده و یا تقاضای مدارک تکمیلی بیشتر اختیار عمل داشته و ملاک تشخیص، نظر کارشناسان درج آگهی «کاریابی رسانه» میباشد. بدیهی است این مهم جهت اطمینان خاطر و رعایت ملحوظات پیشگیرانه و قانونی مورد تاکید و پیگیری قرار میگیرد.

۲۲. سامانه «کاریابی رسانه» همواره تمام تلاش خود را بکار میگیرد تا تمامی درخواست‌های درج آگهی به سرعت پیگیری و در سامانه درج شوند، اما بنابر شرایط موجود و مشکلاتی که ممکن است در روند احراز هویت یا در تأیید متن آگهی یا کارکرد سامانه یا هر مشکل دیگری نظیر قطعی سراسری اینترنت، برق، تلفن و … رخ دهد، ممکن است زمان درج آگهی یا اطلاع رسانی به تأخیر بیفتد و در این صورت هیچ مسئولیتی متوجه سامانه «کاریابی رسانه» نیست.

۲۳. زمان ارسال خبرنامه، پست کانال به ترتیب و بر اساس الویت زمانی یکبار در کانالهای استانی مخصوص آگهی و کانال اصلی انجام میشود و هیچ تبعیضی در این زمینه بین آگهی دهندگان وجود ندارد.لازم به ذکر است پس از پایان مدت آگهی اطلاعات تماس حذف میگردد.

۲۴. مسئولیت عدم مراجعه کاربران به مصاحبه یا عدم جذب نیرو توسط آگهی دهندگان، به دلیل دخیل بودن پارامترها و سیاستهای شخصی یا سازمانی آگهی دهندگان و کاربران، به عهده وب سایت «کاریابی رسانه» نمیباشد و «کاریابی رسانه» فقط مسئولیت انتشار کامل آگهی در فضای وب و ارائه خدمات ذکر شده را دارا میباشد.

۲۵. درج آگهی در بسته های نامحدود بر اساس اصول استفاده منطقی و منصفانه و نیز حسن نیت متعاملین در روابط تجاری و خدماتی صورت می پذیرد. بدیهی است تفسیر پذیری عبارت نامحدود با معیار قرار دادن میانگین تعداد درج عرفی و نرمال شرکت‌ها انجام گرفته و «کاریابی رسانه» هیچ محدودیتی برای تعداد درج های معقول و مرتبط در زمینه فعالیت شرکت متبوع و آگهی های غیر تکراری قائل نیست. لازم به تصریح است درج آگهی ها در بسته‌های نامحدود می بایست با ذکر نام شرکت، بصورت غیرتکراری (در صورت داشتن همان آگهی یا آگهی مشابه بصورت فعال در سایت) ، و حتما در زمینه و حوزه فعالیت ابرازی شرکت متبوع در پنل کارفرمایی خریدار بسته، انجام پذیرد و پنل مورد نظر نباید محل درج آگهی های تکراری و یا نامرتبط با آگهی های متعارف شرکت دارای پنل قرار گیرد. حقوق «کاریابی رسانه» در تصمیم گیری درباره عدم ادامه همکاری و ممانعت از انتشارآگهی هایی که بر خلاف مطالب و قیودات فوق در بسته های نامحدود درج گردد، محفوظ است.

۲۶. بنا بر رعایت موارد قانونی و ملحوظات پیشگیرانه آگهی هایی با عنوان های استخدام در کلیه رشته ها، استخدام در سراسر ایران و یا استخدام چندین هزار نفر و … همراه با برگزاری آزمون و اخذ وجه جهت ثبت نام، آزمون، فرآیند آموزش و … در سامانه منتشر نمیگردد. بدیهی است جهت انتشار این دست آگهی ها ارائه مجوز رسمی برگزاری آزمون و اخذ وجه از مراجع قانونی الزامی است.

۲۷. سامانه کاریابی رسانه مختار هست هر زمان در صورت وجود شائبه هر گونه کلاهبرداری یا اخد وجه بدون مجوز، یا تخطی از قوانین درج آگهی «کاریابی رسانه» توسط آگهی دهنده و کلیه روندهای غیر معمول در فرآیند استخدام از ادامه انتشار آگهی ممانعت کرده یا نسبت به انجام هر عملیاتی برای جلوگیری از خسارات بیشتر به وجهه سامانه و کاربران آن اقدام نماید و یا در صورت اقتضا با آگهی دهنده از طریق مراجع قانونی برخورد نماید.

در صورتی که ابهام یا سوالی در قوانین و مقررات دارید برای ارائه توضیحات بیشتر میتوانید با واحد درج آگهی به شماره زیر تماس بگیرید

rahbordbazar@gmail.com

با تشکر

تیم واحد درج آگهی وب سایت کاریابی رسانه